sobota, 5 kwietnia 2014

Od Losera C.D Catherine

- O, Renesmee. Całkiem niedawno cię szukałem, ale że nigdzie nie mogłem znaleźć, to musiałem rozwiązać sprawę na własną rękę, a właściwie łapy.
- No to dobrze. - suczka się uśmiechnęła, jeszcze chwilę porozmawialiśmy i odeszła.
- Długo tu jesteś? - odparłem, podnosząc uszy.
- Nie, niedawno się przeniosłam. A ty?
- Ja też. Dokładnie wczoraj. - zaśmiałem się lekko, jakby sam do siebie. - Czyli oprowadzkę, musimy zrobić zdając się na naszą psią intuicje.
- Na to wygląda. To gdzie najpierw?
- No to może, no to może... - powtórzyłem. - To może na zachód?
- Zgoda. - kiwnęła głową. - Prowadź.
Zaczęliśmy iść w stronę zachodzącego słońca, ponieważ warto wspomnieć że powolnymi krokami zbliżał się wieczór.

<Gdzie nas zaprowadzę? XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz